Arhim Kızım 16 aylık. Asla ustunu orttrmez. Evimiz normalde 21 22 derece olur 1.7 tog tulumu vardı giydiriyordum. Adana sıcak 2 gundur. Ev 23 24 derece oldu tulumu cıplak ta gıydırsem terlıyor. Az once soydum. Napacam ben biri yardım etsin Allah ıcın
Fatosemir Arhim ya bende yarın Adana’ya gelicem inanın bende bunu düşünüyordum oğlum da üstünü örttürmez. Van’da yaşıyorum burada hava soğuk bi şekilde idare ediyorum ama Adana sıcaksa nasıl giydircem🤦🏻♀️
Arhim Fatosemir valla ben rezil olmusum canım napacam sasırdım ustunu orttrmez tulum desen kalın kalıyor ah ah
Fatosemir Arhim https://instagram.com/elauykutulumlari?igshid=55rk9dq9gkax canım ben buradan tulum alıcam sende bi bak istersen. Bu arada bugün geldim Adana’ya vana göre havası baya iyiymiş 😂
Arhim Fatosemir canım varmı kullanan. Memnun kalan? Kac tog mus. 1 ay ıcın almayalım cunku 1 aya yaz gelecek klimalar acılacak klımada da kullanabilir miyiz acaba