Bazen gördüklerime inanmak istemiyorum annelik çok kuralcı olmak değil bence ya, görüyorum çevremde yok ek gıda günü gününe vs aynı bana bunlar biraz tuhaf geliyor yani çeyreğine kadar dedi diye öyle yedirmek bana ne bileyim ters herseye karşı çıkmak bu söylediklerim bebekle alakalı arkadaş var yürütec kullancakmısıj diyorum ay asla asla diyor neden asla mesela tamam yok düşünmüyorum dene benim kızım 5 aylıktan beri koydum 8 aylık kendi kendine yürüdü ne zararı var mesela asla olmaz felan çok gereksiz komşum yürütec kullanmıyor ama çikolata veriyor daha 1 yaşında bazıları sırf ayy ben böyle anneyim demek için neler yapıyor, bunlar sadece bana mı yapmacık geliyor aceba dahaaa yazacağım çok şey varda