Zehraonur Gaz problemi varsa o çok zor bir paradoks oluyor. Gaz var ağlıyor sen diyorsun ağlıyor acaba aç mı memeyi veriyorsun hemen yapışıyor aaa çok iştahla yapıştı demek ki aç diyorsun emiyor daha da çok gaz ve döngü başa sarıyor. Halbuki zıpır memede sakinleşmek için emmek istiyor ve gazdan ağlıyor açlıktan değil.
Hatırlamıyorum o zaman ki miktarla şimdiki süt miktarım aynı mı yoksa sütümün kalori değeri mi arttı bilmiyorum. Ama yetti mi yetecek mi doydu mu doyacak mı derken 3,5 ayı doldurduk. Hiç merak etme olup gidiyor ❤️