Lalelia dygcm Valla yaa napcaz böyle olsun diyorum ama esnaf kan agliyo bencillikte etmek istemiorm ama gercekten artik daraldik bu sekilde artiyo bitecegi falan yok
Minik_Hanim dygcm keske olsa ama bence hayir.. yasaklar kaldirilirken de boyle olacağı belliydi, odenek bitirildi, her yer acildi, kapatmak için ekonomi yeterli degil. Bu zamana kadar tam kapanma hiç olmadi simdiden sonra olmasi bence mumkun degil..
Mom084 dygcm olsun valla bugün 2 dk ligina çarşıda son dk işim çıktı kimsede maske yok olan da çenesinde bende 2 maskeyle 🥺
momyshark1 dygcm büyük.ihtimal akşamları ve haftasonlari olur bayramdada yasak olur ondan sonra turizm dönemi diye açılır heryer
Damla_aydin dygcm olmasın tabi ki hastalığın bitmesini istiyoruz ama covidden dolayı eşimin işleri yolunda gitmedi resmen battık.