Sol göğsümde alt kısmı hafif kalbe doğru olan kemik kısmıda dahil ağrıma mevcut bebeğimi hiç emzirmedim
bu ağrım 3 haftadır mevcut
adet ağrısı desem bu kadar uzun olmaz
elle muayene ettim ama ben bişey hissetmedim
görümceme ettirdim kendisi fizyoterapist o kitle olduğunu söyledi
böyle bir durumla karşılaşan varmı çok endişeliyim
aklıma kötü bişey getirmek istemiyorum
geçtiğimiz hafta gece iç karnımda donuk bir ağrı oldu
gebelik testleri yaptım negatif
yarın doktora gideceğim ama böyle bişey yaşayanlar oldumu ne gibi teşhis kondu
siz neler hissettiniz