Merhaba sevgili anneler, 12 günlük anneyim, doğumdan hemen sonra göğüslerim sertti hatta canimi yakıyordu, suan ilac aldigim için bebeğimi emziremiyorum makine ile sagiyorum ama sut cok az geliyor, göğüslerim adeta küçüldü ve yumuşacık sanki içleri boş gibi, bir daha hiç sütüm gelmeyecekmi? cok endişeliyim