3 ay 9 günlük erkek bebeğim var anne karnından itibaren doğduğundan beri acayip hareketli ne kolu duruyor ne bacakları sürekli tekmeleniyor duramıyor yatmak hiç istemiyor oturacak yada ayakta duracak hele 3 -4 gündür biz koltuk altından tutuyoruz çocuk yürüyor 10-15 adım atıyor resmen şaşırdık kaldık 😂 bu kadar küçükken böyle yürümesi normal mi ya hiç görmemiştim arkadaşımın 1 yaşındaki kızı daha iki adım atıyor biz bunu tutuyoruz koltuk altından yürüyor çocuk bildiğin ne kadar hiperaktif siz düşünün hiç çocuğu bu aylarda böyle şeyler yaşayan var mı ve zararlı mıdır acaba bacak yapısına falan ???