Edabulut benim bebeğimde de vardı. 2 aya yakın sürdü. Ilk 2 hafta mama da verdim sonra sadece anne sütü verdim. Sarılık olunca kendisi uyanmıyor malesef salgılanan hormon uyku yapıyor. Bende 2 saatte bir emzirdim gece de 3 saate bir uyandırdım emzirdim. Sonra geçti. Lütfen doktorunuz dışında kimseyi dinlemeyin her kafadan bi ses çıkar çünkü. En iyi bilgiyi doktorunuz verir. Geçmiş olsun çok.