Narin9 ben peluşları makinede yıkıyorum ama toz değil chicco sıvı deterjan kullanıyorum. Elektronik aksam bulunanları friendly oyuncak araç gerek temizleme spreyiyle sıkıp siliyorum. Elektroniksiz direk plastikse yine friendly emzik biberon yıkama sabunuyla yıkıyorum. Hiç kaynatmadım gerek olduğunu düşünmedim çünkü annem beni 3-4 aylık bebekken kontrole götürdüğünde doktorun yanında emziğim yere düşmüş annem almış doktorun yanındaki lavaboya doğru ilerlerken doktor elinden emziği alıp ağzıma tıkmış :) bu çocukları bu kadar temiz bakmaktan hasta ediyorsunuz bırakın biraz kendilerini koruyacak mikrobu da alsınlar demiş. O günden sonra aşırı hassas davranmamış ve hiç hastahanelik olmamışım.