KahramanAnne Fdme Çok mantıklı biz de diş çıkarıyoruz kabızlık yaşıyoruz çok fazla 😔 Acaba bi ilişkisi varmı
Fdme Woody Bizde de ya kime soylesem yok ondan değildir diyor ishal yapar diyor ama bizde tam tersi kabız yapiyor yedklrne de cok dikkt edyrm kabız yapck bsy asla vermiyorum
Karpuzadam Fdme kimi bebekte ishal kimi bebekte kabız yapar. Ay olarak uygunsa kayısı suyu üzüm suyu öneririm. Ben kabız olduğunda genelde banyo yaptırırken suda bir süre oturmasını sağlıyorum hemen çıkartmıyorum o da çok iyi geliyor. Evin ısısı vs uygunsa deneyin derim.
hafsahatun Fdme biz 14 aylığız. Daha gaz sorunumuz bitmediği için kabız olduğunda daha kötü oluyor kızım. Hoşaf veriyorum. İşe yaramazsa mecbur lavman. Ancak öyle rahatlıyor
hafsahatun Fdme bir de doktorumuz bebeklik döneminde çözülemeyen kabızlığın ömür boyu devam edebileceğini söylemişti. Makat çatlağı olur o yüzden lavman ver demişti.
jda Diş ishalde yapar kabızda.. bütün sistemi etkiliyor çünkü.. normal durumlar bunlar, geçecek 🙏🏼 Hepsi yaşanıp bitiyor..