Kayınvalidem tüllerini yıkamış beli çok ağrıdığı için benden rica etti ütülemem için ,beyaz kalıp sabunda katmış tüle yapışmıştı çok az bir parça bozuk para kadar diyim konsolun üzerine koymuştum o sırada kızım uyandı bende ütüyü falan kaldırayım ortadan bi sakatlık çıkmasın derken arkamı dönmemle sabunu ordan alıp ağzına atıp mideye indirmesi bir olmuş🤦 doktoru aradım sabun yedi diye ne olcak birşey olmaz dedi ama benim içim rahat değil