Merhaba hanımlar. Oğlum 2.5 yaşında. Yaklaşık iki hafta önce ön dişlerden bir tanesinde küçük bir kırık oluştu. Ardından aşama aşama aynı dişte birkaç kırık daha oldu. Diğer dişler sağlam sadece tek diş o durumda. Bunun sebebi ne olabilir? Bilenleriniz varsa ve yorumlarını esirgemezse çok memnun olurum🙏🏻 Teşekkürler 💐