OzgeOzkan bal ayına gitmiştik canım. Denize aslında çokda uzak değil gitmiştik biz yürüyerek. Temizlik ve yemekler tek kelime ile mü kem meeell. Hatta pandemi olmasaydı bebeğimle bu sene yine oraya gidecektim. Aile yeri turist çok ama aile dışında almıyorlardı.. personel aşıırı ilgililerdi.. çok çok memnun kaldım ki her yeri kolay beğenen biri değilimdir