baderya Hanımlar bebeğim 6 ay 6 günlük ve adet olmaya başladım sanırım 😔 lekelendim ve aşırı derecede gerginim. sütüm azalır mı? Neden adet oluyorum? emzirmenin adete etkisi ne? siz doğumdan sonra ne zaman adet oldunuz? aydınlatın beni anneler ♥️
Yenidennn baderya doğumdan 2 ay sonra regl oldum ben fark etmedim ancak regl sütü azaltır falan diyorlar. Neden adet oluyorum ? Demissiniz ona ne diyeceğimi bilemedim 😁
Mom832324 baderya süt hiç bir şekilde azalmıyor adet olduktan sonra ekstra göğüsler yumuşuyor ama sütün olmadığı anlamına gelmez bu durum.. emzirmek adet duzenligine neden olur kimi 1 sene hiç adet görmez kimi her ay düzenli/düzensiz görebilir. Ben ise doğumdan 1 ay sonra hemen adet gördüm ve görmeye devam ediyorum
Emirin_Annesiii baderya ben doğumdan hemen sonraki ay oldum düzenli de gitti 5. Ayımızdayız. Sütüm azalıyor malesef etkiliyor 😏
Senemmm11 baderya 4 ay sonra adet oldum. İlk adet olduğumda meme reddi yaşadık sutumun tadına baktım biraz ekşimsiydi sanirim ondan emmiyordu normalde sütüm tatlıdır tadına bakmıştım daha öncede. Eksilme veya artma gibi durumlar yaşamadım her zamanki gibiydi yani. Sonrakilerde sıkıntı yaşamadım tadı değişmedi yada oglan alisti bilemiyorum 😂😂
baderya Yenidennn emzırme adet olmayı engeller , emme sıklığı veya mıktarı düşerse adet erken başlar dıye okudum bırcok yerde o nedenle neden görüyorum kı dedım
baderya Mom832324 göğüs yumuşaması var evet ama benım adetım benı agrıdan yatağa düşürürdü hiç ağrım yok leke gibi sadece ondan da tedirgin oldum nasıl oluyor diye
elifiii baderya 10. ayda adet oldum. Regl sütü azaltmaz, sadece hormonal degisimler oldugu icin regl öncesi ( düzen olusunca yaprsınız) ve regl sırasında gece yatmadan 2 saat evvel magnezyum ve sabahları da Kalsiyum kullanabilirsiniz. Tat degisimi algılayabilir , bazı bebekler cok emmek istemez o günlerde veya asırı düskünleşebilir. Hiç stres olmayın süt azalmıyor. Beslenmenize ve takviyelerinize dikkat edin .
baderya elifiii bırcok yerde emme azalınca regl olunur dıye okumak canımı çok sıktı o nedenle de telaş yaptım sanırım
Cicekimftm baderya sütünüz azalmaz Adet olacaksiniz tabiki yumurtlamanın devam ediyor. Ben 40. Günde adet oldum düzenli bir şekilde 1.5 yıldır oluyorum bir sorun olmadi
Mom832324 baderya hiç görmediysen bu zamana kadar demekki vücudun yeni yeni adet görmeye hazırlanıyor ondan lekelenme olmuştur
Selimhan baderya sütün miktarı bir nebze azalmış olabilir ama gogusleriniz terbiye olduğu için artık ilk zamanlarda ki gibi dolu olmaz. Regl sütü azaltirmi bilmem ama ben 14 ay sonra adet olmuştum.