Mom070 aysgog 8.5 aylıkken ilk dişi çıktı. 3.5 aylık erken ama belirtileri gösterebilir. Belirtiler olsa da diş çıkma olayı uzun sürüyor.
1prens1prensesannesii aysgog 3.5 aylıkken salyalar vs da aklar şişti gibiydi. 10.5 aylık le. 4ü birden çıktı
ogrtmnannee aysgog diş yatakları oluşuyor o sıra bizimde öyleydi 6 buçuk aylığız hala gelmedi sizinde öyle olur büyük ihtimal
Senemmm11 aysgog canim belirtileri erken gösterebilir ama ne zaman çıkacağı belli olmaz. Benim oğlumda o civarlarda belirtileri başladı ama daha yeni çıkardı dişini 3 hafta falan oldu (10 aylik)
Mom070 aysgog Hayır gerek yok şimdilik götürmenize. Belirtiler uzun süre devam eder kaşıntı salya huzursuzluk bunlar normal.
oldugrs1 aysgog bizimde o aylarda aynı belirtiler vardı kulak çeker ne bulursa ağzına götürürdü. 5 buçuk aylıkken çıkardı