Simaybaran06 2ay 18 günlük olduk biz anne sütü çok az alıyor emmek istemiyor uyanınca alıyor 5 dk emiyor tam emmedigi için doymuyor mama kaç saatte bir ve Ne kadar veriyorsunuz 🤔
AcemiBirAnne1603 Simaybaran06 merhaba biz henüz 23 günlük olduk. Anne sütü ve Mama yiyoruz uyandığında emziriyorum sonrasında ortalama 40 cc mama veriyorum ne kadar içerse içmeyeceğini zaten almıyor ağzına ☺️ Hangi mamayı kullanıyorsunuz
Melin123 Simaybaran06 1 ay 23 gunluguz . Benim ilk 10 gun sutum oldu sonra gitti tamamen . Hep mama kullandik hip ile basladik cok hizli aciktiriyor sanki tam doymuyor gibiydi aptamili denedim fena gaz yapti simdi 2 haftadir similac kullaniyoruz hem doyuyor hemde gazi cok azaldi. Her ogunde 120 cc iciyor kizim
Simaybaran06 durucinar anne sütü alıyor mu yoksa sadece mama mi birde kaka yi nasıl yapıyor kızım bugün yapmadı huysuz biraz normalde gergin üç kere yapardı
durucinar Simaybaran06 günde bir kere 5dk zorla emzirebiliyorum maalesef . Bebelac Gold kullandik gaz yaptı bzie mamayı değiştirdik sma ya geçtik ha kolay çıkarıyor hatta yerken hem alttan hem usten. Kaka gıda alışana kadar 3gunde bir yaptı ama kabız değildi birde karnı yumusacikti
Simaybaran06 durucinar bizim dün kaka katı idi bugün yapmadı dünde az az yaptı bizde uyaninca emiyor memeyi 5 dk