Yelda35 ben hiç tiroid için gitmedim Hamileyken benim üç yıldır var ama ilaç kullanılacak derecede değil benimki ben hiç bilmiyordum benden bebeğime bulaşacak bilseydim hamileyken baktırdım doktorda bana kızdı niye baktirmamissiniz diye bende bilmiyordum dedim benimkisi nodül ogulumkide hipertiroid allah bebeklerimize şifa versin inşallah