Deletedmom115 Annnisshhh Aşıların hiçbiri oğlum da ateş huysuz vs yapmadı çok şükür yapabilir yada yapmayabilir
Balogluma Annnisshhh hic kasma kendini beni oyle cok korkuttular pskolojim alt ust oldu artik. Ama benim oglumda hic biri bisey yapmadi elhamdulillah
milaseren Annnisshhh bizde hiçbir aşı ateş yapmazken 4. Ay aşıları ateş ve huysuzluk yaptı. Gecmis olsun