Pastörize dediğiniz günlük mu yoksa UHT süt mü? Günlük sütle mayalıyorum, ev yoğurdum yoksa pınar organik yoğurdu maya yapıyorum. Günlük sütü kaynatmaya gerek yok deseler de kaynattığımda daha güzel bir yoğurt oluyor. 6-7 dk kaynatıyorum. Derece var ama ölçmüyorum serçe parmağım 7 saniye dayanıyorsa tamam. Sonra birkaç tur karıştırıp battaniyeye sarıyorum eski usul. Gece boyu bekliyor ve sabah üzerini açıp yarım saat kadar bekletip dolaba kapağı açık atıyorum. Ertesi gün kalırsa kapak kapatıyorum. Bayadır güzel yoğurt yiyoruz eskiden tutmadı şimdi oluyor.