Birdunyagezegen Merhaba hanımlar ilk defa kaşık mama aldık Hipp 5 tahıllı olanı aldık ve nasıl hazırlıyorsun acaba? Bilgi verebilir misiniz? Yedirip uyutacağım
derinseda Birdunyagezegen ben sıcak suyla yada mamayla hazırlıyordum arkasındaki yazan miktarlar çok fazla bence siz bebeğiniz yiyeceği kıvama göre ayarlayın
Dorika Arkasında yazıyor ben pürelerine de katıyorum. Bunlar hazır pişmiş tahıllar sadece sıcak su koyuyorsun o kadar
Elif_1309 Su kaybadiktan sonra biraz dinlensin. Sıcak aktarma birde bu mama koyu oluyor sen yiyeceği kadar ayarla canım