Halimepolat Bayanlar 57 günlük bir oğlum var ama uyku düzeni hiç yok aslında uyku hiç yok resmen gündüz en fazla uyuduğu 1 saat falan artık çıldırmak uzereyim ya gece 12 de uyanır sabah 6.30′a kadar 1 kere bile uyumaz artık yorgunluktan kafamı kaldıramıyorum ne yapmam lazım öyle yaptığında altını degisiyorum süt veriyorum belki gazı vardır diye gaz damlası veriyorum bir yerleri ağrıyordur diyip 1 çay kaşığı ağrı kesici veriyorum ama hiç fayda etmiyor sallıyorum kucağıma alıyorum ama olmuyor napmam lazım yardımcı olun ya.😣😣
Giizz Halimepolat ağrı kesiciyi kafanıza göre vermeyin belki ağrısı vardır diye verdim diyorsunuz birde.. doktora danışın denek değil bebeğiniz
Ipek19 Halimepolat sağlık.ocağına ki ebe çok acil.bişey.acil.bişey.olmadigi sürece verme.ağrı kesici demisti.
seyda83 Halimepolat BU DURUMUN TEK ILACI ZAMAN …MALESEF HATIRLAMAK ISTEMEDIGIM GUNLER HICBIR DAMLA HICBISEY ISE YARAMADI ARTIK HAYATTAN SOGUMUSTUM KINAMASIN KIMSE ARTIK HAYATIM BITTI DIE AGLIYODM HER DAKIKA..ILK BEBEGIM VE HIC DUZELMICEK SANMISTM…SIMDI 5.5 AYLIK OLDU OGLUM DAHA BI DUZENI VAR EN AZINDAN COK UYUMASADA..BEN SABIRLI OLAMADIM PSIKOLOJIMI BOZDUM SIZ INSALLAH OLURSUNUZ CUNKI CIDDEN GECIYOR…
151120 Canım gazı vardır büyük ihtimal gaz damlaları bir işe yaramıyor . Bilinçsiz Ağrı kesici verme canım bebiş daha çok küçük dr söylerse ver 3 aya kadar uyanırsın geceleri daha sıkıntılı olur ama geçecek bunu bilince insan rahatlıyor :)
Halimepolat 151120 aslında kafama göre vermedim ağrı kesici 😌 onu belirtmeyi unutmuşum 🙂 gaz damlası aslında aldığımdan belli daha rahatlamış durumda,gaz masajları da yapıyorum hiç uymuyor zorlanıyorum artık.😌
Halimepolat Giizz kafama göre vermedim aslında danıştım da öyle verdim.😌 Merak etmeyin bebeğimi tehlikeye atacak biri değilim onun için çok sabrettim.😍
Adakus000 3 aydan sonra biraz daha düzelecek inşallah az daha sabır.. 🙏 çok zor bilirim. Papatya çayı,Melisa çayı, anason çayı için sütünüzden bebeğe geçsin. Biraz daha rahat uyur belki
Ipek19 Halimepolat gazdan yapıyo canım benimde ilk 3ay öyleydi aglama krizleri falan bide rezene anason verdim baya iyi geldi
151120 Halimepolat düzelir annesi canını sıkma sanki o günler geçmeye ek gibi ama geçiyor bi bakmışsın çabucak büyümüş 4,ay 25 günlük nr ara oldu böyle şimdi dönmeye başladı beni. Kız mesela :)
Egemen26 Halimepolat canım sen naptın daha çok küçük belli bi süre sonra düzelecektir belki bi yeri ağırıyor diye ateşi olmadan bebeğe ağrı kesici vermeyin bence çünkü belli gaz sıkıntısı var oyüzden uyumuyor sürekli masaj yapıp sıcak tut zamanla düzelecektir
Halimepolat Egemen26 ağrı kesiciyi kafama göre vermedim aslında onu yazmayı unutmuşum, ateşi vardı ben soğuk almıştım aslında ona da geçmiş olabilir diye düşünüyorum ona geçebilir mi ?
Egemen26 Halimepolat canım ateşi varmıydı baktınmı sende eğer ateş burun akıntısı yanı grup gibiysen eğer dokunuyorsun emziriyorsun belki bulaşabilir ama sürekli verme ateşi olduğunda verirsin şuan küçük ozamanlar bende çok zorluk çektim çok gazlı bı bebegım vardı uyku bilmezdik gaz damlalarının hiç biri fayda etmez sadece zaman canım
Duyulurum Halimepolat yavaş yavaş oturacaktır gece gündüz algısı. Akşam loş ışıkta oturun parlak ışık görmesin gece gündüz algısı oluşsa yeter. Gece uyansa bile en azından uyur biraz
Halimepolat Duyulurum geceleri ışığı kapatıp telefonun ışığını açıyorum gece gündüz algısı oluşsun diye bakalım 😌