dilarammm genelde prematüre bebekler de mi bilmiyorum ama başlığı görünce cevap vermek isterdim. Benim bebeğim de 30 haftalık doğdu. 6 aya kadar sanki Boğaz’ında tükürük kalıyor gibi öksürüyordu. Sık sık ya da bazen oluyorduu ama baya bir sürdü bizde diyebilirim