Dorati ben 16 günlüklen yaptırdım yenidoğan sünneti olarak, evet ilk bir hafta biraz zor geçti, fakat çabuk toparladı yinede, en güzeli yenidoğan sünneti, çocuk olunca yediklerinde asit oluyormuş idrarı o yüzden yakıyormuş fakat yenidoğan sadece sütle beslendiği için asit olayı yok ve hücreleri çok hızlı geliştiğinden daha çabuk iyileşiyormuş, yeni olduğundan daha huzursuz olabilir 3.gün falan daha iyiye gitmişti bizimkide, Rabbim acil şifa versin damatlığını da görmek nasip olur inşallah 🙏🏼