Canım anneler,
Oğlum 19 aylık bugün grip oldu. Burnu nasıl akiyo genzi dolu. Gözler kıpkırmızı ve yaşlı. 🙁 Doktorumuz ventolin şurup prospan ve umca damla verdi. Kullanmaya başladık. Ne biberon ne yemek hicbisi yemiyo. ☹️ Varmı başka önerileriniz yardım eder misiniz?