Hanımlar linç etmeyin lütfen akıl almak istiyorum kızım 11 aylık 7.5 kilo hiç dişi yok henüz. 1 aydır desteksiz yürüyor. Baba, dede, mama/meme attı, bak, ce e, hadi, gel, ver gibi kelimeleri söyleyebiliyor hav hav miyav sesleri yapmaya çalışıyor bahçede atları görünce ben sürekli dıgıdık dediğim için gıd gıd diyor tavukları görünce öö diye bağırıyor ama hala anne yok :) burnun nerede dediğimde tek tek burnunu kulaklarını ayağını ve çoraplarını gösteriyor tarak nerede dediğimde alıp saçlarını tarıyor telefonu eline alınca alo yapıp kulağına götürüyor maşallah diyorum bence çok sağlıklı bir bebek. Ama aynı zamanda doğun yaptığım bir ark sürekli çoçuğumda kusur bir açık arıyor. Yani cee e yapması onun için şaşırtıcı bir şey değil kulaklıklarını göstermesi tamamen tesadüf tv açık olunca hipnoz olmuş gibi ona bakar bunun önüne geçemiyorum 7 kişilik bir ailenin içindeyim ve 3 odada da tv ve pc 7/24 açıktır dolayısı ile çoçuk bunu her gördüğünde izlemek istiyor ne kadar engellemeye çalışsam da nafile. Arkadaşım da sürekli bak bu çoçuk otizm yolunda belkide olmuştur bak nasıl hipnoz olmuş gibi gözlerini dike dike izliyor diyor. Dikkatini çekiyor çünkü diyorum renkler sesler kocaman tv hayır diyor farklı bir yöne çekiyor konuyu. Aslında kulak ardı ederim ama mesele bebeğim olunca kafaya takıyorum bu kadar şeyi sağlıklı şekilde yapabilen bir bebek de otizm şüphesi olabilir mi ? Bu kadar basit bir yolla anlaşılabilir mi bu durum ? Dişlerinin çıkmamasını demir ve vitamin ilacı kullanmadığım için sürekli ona bağlıyor ama biz alerjiden dolayı kullanamadık onları çok uzun süre. Acaba gerçekten bağlantısı varmı bunun ? Pirinç unu veriyorum bebeğime kilo alsın diye değil alerjiden dolayı bir müddet hiç bir şey yiyemedi diyebilirim en azından meyve muhallebisi yapardım onunla. Şimdide ara sıra haftada 1 kez falan veriyorum hala bak onu yediği halde kilo almıyor kesin sorun var diyor. Yani aklımı öyle bulandırıyor bu konular gerçekten bunalmış hissediyorum kendimi.