Cansuukoosee Günaydın canım. Bebeğim ilk doğduğu gün hastanede çok güzel emmişti beni sonra bir daha aslaaa tutmadı gögüsümü bende hep sağarak verdim10 ay boyunca sonra tabiki sütüm kesildi mecburi bi süt bırakma olayı yaşadık çok üzücüydü benim için bebeğin çok küçükmüş Allah bağışlasın bi şekilde çabala yardım al emsin seni bebek emmesiyle makine çekmesi bir olmadığı için süt kesilmesi söz konusu olabilir ilk doğdu zamanlarda 30-60 cc arası içiyordu benim oğlum bazen 90 Bile olabiliyordu zaten sağlığın üstün dışarıda bekleme süresi 3 saat dolapta 3 gün buzlukta 3 ay saatleri ihmal etme bozulmasın süt bebeğe gaz yapabilir