Merhabalar sizden fikir almak istiyordum bebeğim 3ay 10 günlük şu ana kadar Sleepy kullandık ama son zamanlarda iz yaptığını fark ettim bir beden büyük aldık onda da aynı sorunu yaşadım ki bebeğim henüz 4800 öyle çok kilolu olmayı geç gelişim olarak süt alerjisi ve reflü nedeniyle küçük bile.Bunu söyleme amacım hani kilolu olsa da sıksa desem öyle bir durumda yok ve ben bu sefer Prima ya da molfix denemek istiyorum. Sizin fikirlerinizi bekliyorum. Son olarak Prima alacak olsam bir çok çeşiti var sanırım aktif bebek, premium care vs hangisi ?