Defnemomy mesela şöyle söyleyim şuan akşam demi komşularım benim camıma baksa beni evde yok zanneder çünkü dışarı ışık geçmiyor ışık yandığı halde gündüz de güneş yok evin içinde ısıyı aşırı kesiyor bir nebze de olsa rahatlatıyor beni yazın sıcaklarında şimdi bile yatak odam kapalı oluyor güneş tam odama doğuyor terliyorum erken saatlerde uykum da o yüzden kapalı oluyor bu mevsimde dahi ama iyi yapmışsınız blackout alarak güzel günlerde kullanın