05ay05az20e1sra14na9di3r27 Kızlar ev yapımı kavanoz maması yapıyor musunuz yapıyorsanız tarif verebilir misiniz
Vera1810 05ay05az20e1sra14na9di3r27 canım ben bir dönem meyveleri yaptım mama gece verdım. Uyumadan önce. Meyveleri küp küp doğrayıp ıcıne kuru yemıs atıp kaynatıp 1 veya 2 kasık da irmik koyup kaynayıp blander den gecıyordım sıcak ken de agzını kapatıp ters cevir baya guzel dayanıyor 1 haftayı gecıyor ama hep az az taze yapmak guzel
ugur25bocegi 05ay05az20e1sra14na9di3r27 elmayı armudu temizleyip doğruyorum tencereye koyuyorum 2 yemek silme kaşığı irmik kuru üzüm gün kurusu yıkayıp atiyorum içine üstünü gecmicek kadar su koyuyorum pisirip blendir yapiyorum en son biraz sogunca ceviz muz ezip koyuyorum içine kavanozlara bölüyorum ağzını vakumluyorum kavanozlarin 3 gün verilebiliyor canım baska bilen varsa bende beklim burda
CaglaC 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ayni tarifi bende yapıyorum ben uzun süre bekletmiyorum 2 3 günlük yapıyorum hem taze kalıyor irmik yerine bazen ince öğütülmüş yulaf kullanıyorum onunla da güzel oluyor
ugur25bocegi 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ama cevizle muzu yedirirken koyuyorum muz kararma yapiyo çünkü kavanozlara koymuyorum
CaglaC 05ay05az20e1sra14na9di3r27 evde olan bütün meyveleri koyuyorum kuru üzüm incir kayısı vs. İlave ediyorum meyvelerin yanına
Lilav21 05ay05az20e1sra14na9di3r27 irmik ve elmaları karıştırıyorum şuan ama direk veriyorum kavanozda bekletmeyin taze yapın deniliyor 🥺 acil durumlar için hero babynin kaşık mamasını kullanmayı düşündüm ama onlarda zararlı maalesef.Burda bekleyeyim bende