Ulkuuu Hanımlar acil fikir verin bana yoksa kafayı yemek üzereyim . Adetimin üzerinden tam tamına 19 gün geçti bu kadar geç adet olabilir miyim ? Hiç böyle birşey olmamıştı acaba hamile olabilir miyim? Ne test aldım ne kan aldırdım . Korkum büyük sizce nedir ?
Deletedmom115 Ulkuuu Ben 3 ay sonra oldum doğumdan sonraki 2 ay hiç olmadım sonra yine oldum düzensizlik olabilir
Ulkuuu Eşim ha adet olurum ha olurum diye diye almıyor bende oğlum var 9 aylık çarşıda uzak çıkamıyorum size sormak istedim MuhammedAmine
MuhammedAmine Ulkuuu çarşıya gidebilicek birinden yardım isteyecksin . Bizim sana faydamız olamaz 🤷♀️
Ulkuuu Haklısınız ama aramızda belki aynısı olupta hamile olmayan veya hamile olan vardır diye sordum
MuhammedAmine Ulkuuu eğer sağlıklı bir korunma yönteminiz yoksa hamilelik ihtimali her zaman vardır ama doğumdan sonra 1 sene kadar adet düzensizlikleri normal deniyor
Fulyasin08 Nurrr Benim ki doğumdan sonra hep düzensiz vallahi, bir kan ver isterssn için rahat etsin 🤗