Sibel8Duru [silindi] benim kızım da çok fazla ateslenmisti kullanmayın iyi geldi. Ana ortalamad 12 saatte 1 kullanılmalı demişti doktorumuz. Mümkün olduğunca duş vs doğal yollarla ateşini düşürmeye bakın çok sık kullanilmamali
Trkanmete [silindi] hemen çoraplarını çıkarın üzerini inceltin. Önce şurup 1 buçuk saate ateş düşmezse ılık duş yine düşmezse bu fitili kullanın. Doktorumuz böyle demişti ben böyle yapıyorum
Nurtalib [silindi] Allah yardımcın olsun bu arada ikisi birden hasta olunca cook zor oluyor benim ikizlerde simdi hastalar birisi grip birisi atesli baya zor oluyor ikisine birden bakmak