Kızlar davetiye yaptırasammı diye düşünüyorum sadece anı kalma amacı ile. Zaten fazla kişi gelmeyecek aile arası olacak birde daha 3 ay var ozamana kadar Covid durumu daha da çok düzelir diye umuluyor (yurtdışındayız) Herkez test yapıp gelecek doğum günümüze öyle ayarladık. Güzel bir anı kalsın diye davetiye yaptırsam olur mu sizce?