Kızlar ferrozinc diye bir Demir ilacı verdi doktorumuz değerleri düşük olduğu için ,
ama tadı kokusu çok kötü yavruma mecburen veriyorum ondan sonra tiksiniyor hiçbirşey yemiyor zar zor bir kaç kaşık yedirebiliyorum bu durumu yaşayan varmı ne yapmam lazım bilmiyorum daha doktora gidemedim