Merhaba hanımlar. Bebeğim 10 aylık. Sitede oturuyorum yürüyüş parkuru ve parklarımiz fazlasıyla var. Bende çıkmak istiyorum ama travel sistem Bebek arabam var ve asansörden inince uzunca bir merdivenden arabayı indirmem gerekiyor. Tek başıma indiremiyorum. Eskiden arabayı söküp indiriyordum ama artık bebeğim büyüdü ve basaramiyorum. Bana aşırı hafif. Bebeğimin içinde her pozisyonda uyuyabilecegi özellikle rahatca dışarıyı izleyebileceği bir Bebek Arabası önerir misiniz? Şimdiden teşekkürler 💐