DeryaDerin Bebeklerinizi nasıl uyutuyosunuz Bizimki 1,5 aylık ya memede yada beşikte kendi uyuyo ama çook zaman alıyo dalamıyo 🙄
Gunesimmmm DeryaDerin bence aynen devam edin zor da uyusa kendi kendine uyumaya alışsın neye alışırsa öyle gidiyor. Benimki kucağımda uyuyor alıştı beşiğindr uyutamıyorum
ymn DeryaDerin benimki de 1 ay 13 günlük,memede uyuyor ama beşiğe yatırınca ağlıyor ,uyanıyor.Mecbur kundak yapıyorum elleriyle kendini uyandırıyor 😓kundak yaparak doğru mu yapıyorum bilemiyorum
DeryaDerin ymn ben kundak yapmadm çok pişmanım kendi kendini çok uyandırıyo elleri ve kundak yaptrmıyo alışkn olmadgı için
Gulnuraraserol DeryaDerin bizde 5 buçuk aylığız sürekli emerek uyuyor bi ara ayağımda sallıyordum ama uyumadı memede uyumaya devam ediyoruz