Burcutf hem de nasıl takıntılıyım, ben o kadar dikkat ederken böyle göz göre göre olmasına iyice üzülüyorum. Yani benim hamileliğim de sorunluydu 9 ay boyunca allahım onu bana bağışla diye dua ettim. İçimde yer etti, gözünün içine bakıyorum bir şey olmasın diye. Bilgilendirme için çok çok teşekkür ederim, en azından doktora gidene kadar biraz ferahladım. Serum fizyolojik yapınca daha rahat oluyor, akıntı rengi de normal çok şükür. Tekrar çok teşekkür ederim 💕