Alanbebek 6 aylık aşısı nasıl oluyor koldanmı bacaktanmı yaptranlar bakabılırmı acaba huzursuzluk ates falan oluyormu
Zeyy16 Alanbebek Canm programda aşı takvimi var ben ordan bakıyorum hep demin baktım 6. Aylık 3 aşı var 3 olduguna göre iki bacak bir omuz
seyda83 BENDE BEKLIYIM BURDA..BUGUN ROTANIN IKINCI DOZUNU ALDI VE 6.AY ASI TARIHI VERDI SORMAYI UNUTTUM KAC TANE DIE ..4.AY ASILARI IKI TANEYDI RESMEN BEBEGIMI TANIYAMAZ OLMUSTUM O HAFTA :(
Alanbebek Hulyaemirasim bizim de mayısın 12 de var canm aşımız 6 ay merak ettım oyuzdne 4 ay asısı bızım ıcın cok huzursuzdu dedım inşallah bu ogle olmaz ondan sordum tesekkür edrim hepınıze
Egeniinannesii Zaten tekrarlama dozu bacaktan olanlar ağızdan olan da oral polio yani çocuk felci aşısı merak etmeyin daha öncekilere göre daha hafif atlatırsınız 🌸