İz yapması sıkıyor anlamına gelmezki ama bebeğimde bir huzursuzluk olmadı.ayrıca giydirmeden önce bel kısmını yana esnetiyordum sıkıp sıkmadığını elimle giydirdikten sonra kontrol ettiğimde de gayet bol oluyordu.ince lastiklerin o kadar iz yapması normal bence.