Mommy_Tugsa canım önce korkma bebeğine güven takip et sürekli . Biz ek gıdaya başladığımızdan beri blw yöntemini kullanıyorum. bazen ben yediyorum ama eline gecen yiyeceği ağzına götürmeyi öğrendi asıl amaç bu yönde blw de. Kahvaltıda yumurta sarısı , lor, avokado , muz , elma zeytin vs. ya da pankek tipi kahvaltıda hazırlayabilirisin ,tereyağlı kızarmış ekmek vs.. bunları yapıp sende kahvaltını yaparken seni izlesin eliyle önce oynar, sıkar ,saçına götürür elindekiler yerlere atar vs. sabretmek en önemlisi .. sonunda bakmışsın elini ağzına götürmüş çiğnemeye çalışır ağzının içinde çevirir. Yutamazsa zaten öğürür öksürür bu onun için iyi bişey panik yapmamalısınız. Nefes alamazsa o zaman yardımcı olmalısınız. Öğlenleri ben mücver yaparım kıymalı, sebzeli çeşitli onlarıda eliyle sıkar yer. Sadece akşam ben yediyorum çünkü çorba ve ya püre yapıyorum pütürlü bu şekilde ilerliyoruz. 8 aylık kızım.