Hilall-16 Serifeinc4 sadece anne sütü alıyor bebim bebeğim yapar inşallah hiç bir bebek sıkıntı çekmesin gerçekten bu konuds insan yaşayınca kimse yaşamasın istiyor bebek çünkü bedeni küçücük 🥰
Serifeinc4 Hilall-16 gerçekten öyle özellikle gözünün önünde kivranirken elinden bisey gelmemesi çok yıpratıcı hepsi kolay kolay yapsınlar 😍
Omus35 Minik_Hanim o zaman pişman olunmayacak bir ürün alınmalı yani birde benim kızım da şimdiden kaşınıyor salya akıtıyor birseyler çiğniyormuş gibi ağzı diş belirtisimi
Minik_Hanim Omus35 evet iyisini almak lazim, kehribar değilse bi anlami yok. Disler gelmeye hazırlanıyordur kasinma ve salya başladıysa..
kahvekolik_anne Serifeinc4 İnşallah canım biraz da inançla alakalı diye düşünüyorum iyi geleceğine İnan iyi gelsin ☺️