Omus35 hakiki kehribar almaniz durumunda kesinlikle kalirsiniz. Kizim 6 aylikti alt 2 disi çıktız nasi çıktı anlamadim. 8 ay oyle geldi 14 aydan sonra digerleri gelmeye basladi, dis geldigini de kasinmasindan anlıyordum, bi baktim alt ust yanlar dolmuş, bi cok arkadasima görece rahat cikardi. Bazen banyodan sonra takmayi unutuyorum, unuttugumu da salya akınca anlıyorum takıyorum geçiyor.