Arkadaşlar daha önce cok kez burda doğumdan 3 ay sonra saclarmın aşırı şeklde döküldüğünü yazdım ne şampuan kullandysam fayda etmedi ama dün saclarmı düz kesim yaptm valahi saclarm dökülmüyor o yoğun dökülmeden eser yok sizinlede bu mutluluğu mu paylşmak istedm