Goktugmom_ bir eczane kalfası olarak cevap veriyorum . Herkes eczane üstüne fazla fark koyuyor demiş ama öyle değil . EcZane depolarında bu ürünler markette satılan fiyattan daha pahalı. Çünkü marketler şirket hesabı 1000 tane 5000 tane ürün alırken , eczaneler 3 -5 adet alıyor . Bu yüzden eczanelere ürün pahalıya geliyor . Bu ürünlere eczaneler sadece %18 kar koyuyorlar .