Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 17 günlük 2 şise damlasını kullandık ama şurubu daha etkili diye okudum kullanıp memnun kalan varmı biliyorum bebeğine göre değişiyo bu durumlar ama ben artık damlasından etkisini çok göremiyorum diğer gaz damlalarından birazcık olsun masum bir damla o yüzden nurse şurubu denemek istiyorum tavsiye eden varmı ?