Aysel_11 Sütüm gelmiyo mama kullanıyodum 4 gündür bıraktım şimdi çocuk o memeden o memeye geçiriyorum yok bağırıyo sıktım gelmiyo bi şey oldu mama da aptamil kullanıyodum gaz yapıyo sanki biraz başka iyi mama ne önerirsiniz