Minikmucizee açıkcası incelmeyi biz göremiyorduk çünkü ilk günler ödem oluyor. Sonra da taburcu oluyorlar. Fİyat olarak da bilemiyorum doktorlar hastalarla hallediyordu onu. Yaptırıp memnun olmayan arkadaşlarım da var. Kilo almaya başlayınca eski haline dönüyormuş. Ama kilomu korurum diyorsan işe yarar. Sonuçta bir sürü insan yaptırıyor. Gidip fiyat almadan kimse bişey söylemez çünkü bölgeye ve yağ miktarına göre değişir fiyatlar.