Yelda35 Kodlar 7 ay oldu doğum yapalı doktor kontrolü oldum bir sorun yoktu doğumdan sonra, ancak daha adet olmadım bazen kahve rengi bir akıntı oluyor normal mi?
BeybininAnasi Yelda35 kahverengi akıntıyı bilemem ama doktorum bana da 1,5 seneye kadar adet olmamamın normal olduğunu söylemişti
Mom727373 Yelda35 3 ay sonra adet oldum aradan 21 gün geçti adet günü sayısınca kahverengi akıntı geldi. Kahverengi olması birikmiş kan anlamında diye biliyorum önemsemedim pek