Kızıma 1 yaş çekimi yaptırmak istiyorum
bursada önerebileceğiniz bir yer var mı?
birde 1 yaş çekimi yaptıran anneler yaşına nekadar kalınca yaptırdılar acaba? Kızım şuan 10,5 aylık 11 aylıkken çekelim dediler biyerden ama saçma olmaz mı daha yaşına 1 ay kalmış oluyor ?