Oykummmm öncelikle sakin olun. Benimde 2 ay 5 günlük anneyim. Travmalı bir doğumun ardından portpartum psikozu ardından depresyonu oldum. Bu bir süreç ve geçicek bunu sakın unutmayın. Yalnız kalmayın yanında iyi hissettiğiniz biri yanınızda olsun. Bebeğinizin anne sütünden çok sağlıklı bir anneye ihtiyacı var. O sizin tüm duygularınızı hissediyor stresinizi endişenizi. Ve lütfen bir destek alın doktordan. Kendiliğinden geçmeyecek.