Hanımlar merhaba kızım için ocean d vitamini kullanıyorum,artık demire de başlayacağım yine ocean’ınkini aldım, d vitaminini sabah aç karnına veriyordum,demiri de aç karnına vermek lazımmış,siz nasıl kullanıyorsunuz ,sabah aç karnına ikisini de verebilir miyim,yoksa araya zaman mı girsin,peş peşe vermeyeyim mi?